user_mobilelogo



Op deze pagina vind u een overzicht van de meest gestelde vragen oftewel FAQ. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Is maatwerk duur?

De prijs van een op maat gemaakt meubel is afhankelijk van vele factoren. Wanneer u de prijs van maatwerk vergelijkt met bijvoorbeeld ikea, dan is het absoluut duurder. Maar ook duurzamer. Echter wanneer u het vergelijkt met kwalitatief commercieel meubelwerk, dan is maatwerk in veel gevallen niet duurder. Het voordeel is wel dat alle keuzes met maatwerk vrij staan.

 

Hoe lang zit er garantie op jullie kasten of meubels?

Op al ons meubelwerk zit 10 jaar garantie. Op laden en scharnieren geven wij een service garantie van 10 jaar. Dat houd in dat bij normaal gebruik u 10 jaar lang geen zorgen hoeft te maken over slijtage of andere mankementen. Bij constatering van overbelasting, onjuist gebruik zal de garantie niet van kracht zijn. Op verlichtings elementen of andere electronica krijgt u 2 jaar garantie. Uitgesloten van garantie zijn: beschadigingen, gebruikerssporen, verkleuringen en constructieve overbelastingen.


Welke levertijden hanteren jullie?

Levertijden zijn geheel afhankelijk van verschillende factoren. Factoren als; omvang en hoeveelheden, complexiteit, periodieke drukte, afhankelijkheid levertijden leverancier of andere derden. Voor de meeste meubelen zal maximal 12 weken staan. Echter zijn er tal van meubelen leverbaar binnen 6 weken. Wanneer er meer spoed is dan hiervoor vermeld, informeer dan altijd naar de mogelijkheden.

Restaureren jullie ook meubelen?

Nee, wij houden ons voornamelijk bezig met het vervaardigen van nieuwe meubels en interieurs.

Leveren jullie ook andere diensten?

Ja wij leveren ook andere diensten. Vanuit de zakelijke branche hebben wij diverse connecties van andere specialisten. Zo hebben onderhouden wij nauwe banden met gecertificeerde electriciens en loodgieters, openhaard specialisten, stucadoors, schilders, aannemers, binnenhuis architecten, architecten, constructeurs, metaal bewerkers en verlichtings specialisten.


Vragen jullie een aanbetaling?

Omdat wij speciaal voor u materialen zullen gaan bestellen en geen enkele kast, meubel of interieur gelijk is, vragen wij u een aanbetaling van 40%. Het resterende bedrag mag u bij oplevering voldoen. Vertrouwen is 2-zijdig noodzakelijk om tot een mooi en prettig resultaat te komen.

Indien een aanbetaling voor u een bezwaar is, laat het u dan niet weerhouden toch contact met ons op te nemen. In uitzondering en met goed vertrouwen kunnen wij een beperkt risico dragen.


Kunnen jullie ons/mij ook helpen met een volledig interieur advies?

Ja zeer zeker. Wij bieden u graag onze kennis van verschillende woonstijlen aan. In een voorafgaand gesprek met u zullen wij informatie van u ontrekken om zo een gebalanceerd concept ontwerp aan u voor te kunnen leggen. Met de kracht van een 3D visualisatie krijgt u daarna duidelijk te zien tot welk resultaat het kan komen. In samenwerking met binnenhuis architecte Diana Soeteman van Estate Design kunnen wij u eventueel helpen met interieur aankopen. Of dit nu gaat om een bankstel, fauteuils of woonaccesoires, Diana Soeteman heeft jarenlange ervaring met verschillende leveranciers.

Een interieur is persoonlijk en zal in balans moeten staan met de mens en de ruimte waarin hij of zij leeft. Nodig ons vrijblijvend uit en laat u hart spreken of wij u begrijpen wat u wilt bereiken.

Nodig ons uit voor een gesprek

Reese maakt alle soorten kasten en meubels voor u in eigen atelier op maat.

Wij hopen u het verschil te mogen laten zien tussen een standaard aanbod of een Living Exclusive pakket.
 

Gesprek Aanvragen

Onze gegevens

Reese interieurbouw

info@reese.nl

http://www.reese.nl

06-81 429 644

Onze gegevens

Reese interieurbouw

info@reese.nl

http://www.reese.nl

06 - 81 429 644


 

reese-logo-base

reese-logo-base